Intézmény/szervezet neve Kapcsolattartó neve Kapcsolattartó E-mail címe I. Általános fejlesztési szükségleteket felmérő kérdéscsoport 1. Mi szervezetének 5-7 évre vonatkozó jövőképe? Ennek alapján milyen változtatásokat terveznek a működésben az elkövetkező években (profil bővítés vagy szűkítés, szervezeti átalakítás, finanszírozás átalakítása stb.) Rendelkeznek intézményi /szervezeti szintű fejlesztési tervvel? Ha igen, mikor készült és mi a címe? 2. Milyen konkrét fejlesztésekben (projektekben) gondolkodnak, amelyek a célok megvalósítását szolgálják vagy egyszerűen szükségessé váltak a működéshez? Kérjük, fejtse ki röviden a fejlesztési elképzeléseiket (projekteket) egyenként a tartalom és indoklás megjelölésével. Kérjük NE csak az infrastrukturális, hanem a tartalmi, szervezeti fejlesztéseket is ossza meg. Fontos: a fejlesztési elképzelések megfontolásánál a finanszírozási korlátokat NE vegyék figyelembe, mivel a stratégiai tervezés feladata a jövőbeni források feltárása/feltérképezése is. Kérjük, bővítse sorokkal a táblázatot amennyiben szükséges. a.) infrastruktúra fejlesztés (épületkarbantartás, bővítés, ingatlan vásárlás és fejlesztés, összevonás, ingatlan értékesítés stb.) fejlesztés 1 fejlesztés 2 fejlesztés 3 b.) eszközfejlesztés (nem digitális) fejlesztés 1 fejlesztés 2 fejlesztés 3 c.) eszközfejlesztés (digitális) fejlesztés 1 fejlesztés 2 fejlesztés 3 d.) szervezetfejlesztés fejlesztés 1 fejlesztés 2 fejlesztés 3 e.) humán erőforrás állomány fejlesztési fejlesztés 1 fejlesztés 2 fejlesztés 3 f.) kapcsolati hálózatok fejlesztése (helyi, hazai, külföldi) fejlesztés 1 fejlesztés 2 fejlesztés 3 Az eddigiekben pontosan milyen forrásokat használtak fejlesztési céllal? Kérjük, alább kategóriánként pontosítsa ezeket. önkormányzati: Európai Uniós: TOP egyéb Operatív Program; közvetlen brüsszeli program állami: célprogramok / céltámogatás önerős beruházás: 3. Milyen, a korábbiakhoz képest áttörő, újszerű fejlesztési elképzelései vannak az intézményével / szervezetével kapcsolatban? Kik a partnerei ebben? II. Digitális átállás menetrend helyzetértékelő részét támogató kérdéscsoport 1. Információs és kommunikációs technológiák (IKT), adatvagyon és okos eszközök (ellátottság – felszereltség): a.) Hogyan jellemezhető az intézmény / cég IKT ESZKÖZÁLLOMÁNYA 1. Információs és kommunikációs technológiák (IKT), adatvagyon és okos eszközök (ellátottság – felszereltség): Amennyiben a két tevékenység (alaptevékenység és adminisztratív tevékenység) eszközállomány nem választható el, kérjük jelezze és az ALAPTEVÉKENYSÉGEK-re vonatkozó részben összesítse az eszközállományt. Kérdés / Információ kérés Alkérdés ill. adatkérés IKT eszközállomány tételesen az ALAPTEVÉKENYSÉGBEN (db) asztali számítógép (PC) laptop adattároló szerver szerverszoba (külön helyiség) működéshez kapcsolódó többfunkciós okos telefon nyomtató fénymásoló helyi vezetékes hálózat (LAN) helyi wifi egyéb IKT eszközállomány tételesen az ADMINISZTRÁCIÓS TEVÉKENYSÉGBEN (db) asztali számítógép (PC) laptop adattároló szerver szerverszoba (külön helyiség) működéshez kapcsolódó többfunkciós okos telefon nyomtató fénymásoló helyi vezetékes hálózat (LAN) helyi wifi egyéb HÁLÓZATBA vannak kapcsolva az IKT eszközök? igen nem Csak bizonyos eszközök (pl. személyi számítógépek és nyomtatók) ITK eszközök milyen alaptevékenységet támogatnak és milyen fejlesztések történtek eddig? Milyen ALAPTEVÉKENYSÉGEKET segítenek IKT eszközök és milyen módon? pl. közterület felügyelet esetében az adatrögzítés, fotódokumentáció készítés, küldés tárolás stb. Milyen IKT fejlesztést vagy azt is célzó projektjei vannak, ill. voltak az intézménynek / cégnek az utóbbi 10 évben? Kérjük sorolja fel. Minden esetben kérjük: projekt címe, finanszírozó konstrukció, konkrét projekt outputok Milyen kifejezetten energetikai célú projektek valósultak meg és milyen tartalommal? Minden esetben kérjük: projekt címe, finanszírozó konstrukció, konkrét projekt outputok (különös tekintettel az IKT elemekre) Konkrétan előkészítés alatt álló (tervezett) vagy értékelés alatt álló projektek: Minden esetben kérjük: projekt címe, finanszírozó konstrukció, tervezett konkrét projekt outputok (különös tekintettel az IKT elemekre) Milyen AKADÁLYOKAT kell még leküzdeni az intézményen belül az okos eszközök és rendszerek fejlődése és használatuk elterjedése érdekében? Kérjük, húzza alá! Több válasz is lehetséges. az alkalmazottak / munkatársak egyéni ellenállása az alkalmazottak / munkatársak egyéni kompetenciáinak hiánya eszközök beszerzését akadályozó forráshiány szervezeti akadályok Egyéb… b.) Milyen DIGITÁLIS ADATVAGYONNAL rendelkezik az intézmény / cég? Adminisztratív és pénzügyi adatok: igen nem Alaptevékenységhez kapcsolódó adatok: igen nem Rendelkeznek nyílt adatbázissal? igen nem Mi történik az alaptevékenység során keletkezett digitális adatokkal? csak digitális adattárolás történik, feldolgozás nincs adatfeldolgozás a napi szintű működést támogatja megjelenítés belső használatra pl. feldolgozás jelentések készítéséhez, prognózishoz bizonyos típusú alaptevékenységhez kapcsolódó adatok nyilvános megjelenítése (pl. honlapon a közszolgáltatást igénybe vevők felé) Egyéb… Hol kerülnek tárolásra az alaptevékenységhez kapcsolódó adatok? saját adatbázisban (szerver) saját adatfelhőben központi adatbázisban (szerver) központi adatfelhőben harmadikfél-szolgáltató rendszerében b.) A KOMMUNIKÁCIÓ módja és eszközei: Milyen módszereket használnak a belső (intézményen/cégen belüli) kommunikációhoz? (több válasz is lehetséges) digitális zárt / belső posta, „üzenőfal” e-mail telefon chat Egyéb… Ezek közül a legjellemzőbb: digitális zárt / belső posta, „üzenőfal” e-mail telefon chat Egyéb… Milyen módszereket használnak a külső (fenntartó, intézmények, ügyfelek stb. felé) kommunikációhoz? (több válasz is lehetséges) ügyfélszolgálat hirdetőtábla üzenőtábla normál postai levél e-mail telefon mobiltelefonos applikáció (mobilapp) Egyéb… Ezek közül a legjellemzőbb: ügyfélszolgálat hirdetőtábla üzenőtábla normál postai levél e-mail telefon mobiltelefonos applikáció (mobilapp) Egyéb… Mi az intézmény honlapjának elérhetősége? Mióta rendelkeznek honlappal? Ha nem rendelkezik honlappal, annak mi az oka? hiányzó idő hiányzó szakértelem a szolgáltatás célcsoportja ismeretük szerint nem igényli Egyéb… Hogyan jellemezné a honlap tartalmát és működtetésének célját? (több válasz is lehetséges) egyoldalú információközlés történik (statikus pl. intézmény leírása) egyoldalú információközlés történik (dinamikus pl. napi aktualitások, hírek) egyoldalú információközlés történik (formanyomtatványok letölthetők) kétoldalú információcsere történik pl. rendelés leadása a felületen kétoldalú információcsere történik pl. hibabejelentés, a szolgáltatásban jelentkező problémák jelzése többoldalú információcsere történik pl. vélemények, igények megosztása, viták kezdeményezése Egyéb… Az ügyfelekkel / a szolgáltatást igénybe vevőkkel való kapcsolattartásban milyen internetes kommunikációs felületeket használnak? honlap applikáció nem használunk ilyet Ha nem használnak ilyet, annak mi az oka? Történt-e bármilyen IGÉNYFELMÉRÉS vagy ELÉGEDETTSÉG VIZSGÁLAT az Önök által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban a szolgáltatást használók / ügyfelek körében? igen nem Ha volna rá lehetőségük szolgáltatásukat milyen tartalommal és funkciókkal jelenítenék meg egy VÁROSI MOBIL telefonos APPLIKÁCIÓ-ban. alapinformációk közlése interaktív felület pl. rendelés leadás figyelmeztetés: pl. valamilyen helyi közszolgáltatásokat érintő lakossági határidőkre - lomtalanítás) Időpont foglalási lehetőségek direkt kommunikációs felület a helyi lakosokkal lakossági bejelentések fogadása és kezelése Egyéb… c.) FENNTARTÁST SEGÍTŐ OKOS ESZKÖZÖK és rendszerek Milyen, az épületek és az érintett terület működési / fenntartási jellemzőit (biztonság, hőmérséklet, energiafogyasztás, vízfogyasztás stb.) érzékelő SZENZOROK vannak az intézményben / telephelyen? Kérjük, sorolja fel és jellemezze azokat. pl. hová futnak be az adatok? biztonság: energetikai jellemzők: fogyasztás (villamos energia, víz, gáz stb.) egyéb: Használnak-e bármilyen, a MŰKÖDÉST/FENNTARTÁST / KARBANTARTÁST SEGÍTŐ OKOS MEGOLDÁST az intézményben / telephelyen, amelyek elősegítik a létesítmény működtetését ill. fenntartási költségeinek csökkentését? (pl. okos beléptető rendszer, okos fűtési, szellőztetési rendszer stb.) Kérjük sorolja fel és adjon egy rövid technológiai és funkcionális leírást! mukodes_fenntartas_okos_textfield Használnak ÉPÜLETÜZEMELTETÉST / HELYISÉGGAZDÁLKODÁST TÁMOGATÓ INFORMATIKAI RENDSZERT/SZOFTVERT? epuzem_yes_no igen nem Milyen ADATÁLLOMÁNY áll rendelkezésre az ÉPÜLETEKRŐL? adatallomany_epuletekrol papír alapú tervek papír alapú tervek digitalizálva (pdf formátum) CAD formátum BIM modell 2. Humán erőforrás felkészültsége az okos eszközök (IKT) és rendszerek használatára Kérdés / Információ kérés Alkérdés ill. adat kérés Személyi állomány összesen (fő): szem_all Státusz szerinti megoszlás: alkalmazottak száma (fő): szerződött (nem alkalmazotti státuszú) kollégák száma (fő) egyéb (fő): A személyi állomány legmagasabb iskolai végzettség szerinti megoszlása: felsőfokú (fő): középfokú (fő): alapfokú (fő): IKT-val kapcsolatos szakirányú végzettséggel rendelkező kollégák száma (fő): ikt_szakir_alk Milyen státuszban dolgoznak ők? ikt_alk_status Milyen feladatkörben dolgoznak ők? ikt_alk_feladatkor Létezik az informatikai HÁLÓZAT karbantartását, felügyeletét ellátó személy (kb. rendszergazda) ha igen hány fő? rendszergazd nem igen Hány fő? Milyen gyakorisággal végzi feladatát? mily_gyak_feladat napi heti havi igény szerint Egyéb… Milyen formában látják el az informatikai hálózat karbantartását, felügyeletét? inf_halozat_felugy_form alkalmazott szerződött cég szerződött egyéni vállalkozó a fenntartó biztosítja Egyéb… Az Önök intézménye / cége hány alkalmammal szervezett IKT kompetenciák erősítését célzó tanfolyamot / képzést stb. saját alkalmazottjaik számára? Események száma (db): Egyéb IKT kompetenciák erősítését célzó tanfolyamok, képzések, továbbképzések száma: részvevők száma: a részvétel finanszírozója: Ha egyik formában sem voltak képzések ill. képzésen résztvevők jeleztek a kollégák IGÉNYT ilyen témájú ismeretszerzésre? ikt_kepz_igeny igen nem Hozzájárulok, hogy a kérdőívben megadott személyes adataimat (kapcsolattartó neve és/vagy e-mail címe) Monor Város Önkormányzata az Adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezelje. Adatkezelési tájékoztató Az adatkezelési tájékozató itt érhető el CAPTCHA Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését. Matematikai kérdés 10 + 10 = A fenti művelet eredményét kell beírni. Például 1+3 esetén 4-et.